گزارش عملکرد پلاسک برای سال 93 همراه با تعدیل مثبت

شرکت پلاسکوکار پیش بینی سود هر سهم خود.......  

شرکت پلاسکوکار پیش بینی سود هر سهم خود برای سال مالی92 را در جدید ترین گزارش 9 ماهه مبلغ 129 ریال زیان اعلام کرده است . این در حالی است که در گزارش های قبلی پیش بینی سود هر سهم را مبلغ صفر ریال در نظر گرفته بود . همچنین شرکت در 9 ماهه نخست سال جاری مبلغ 203 ریال زیان شناسایی کرده است . دلایل انحراف فروش،قیمت تمام شده و نهایتا سود و زیان پیش بینی شده عمدتا بابت کاهش عدم تحقق تولید سایپا و کاهش تخصیص MRP به شرکت پلاسکوکار می باشد."

شرکت پلاسکوکار پیش بینی سود هر سهم سال مالی93 را نیز منتشر کرد بر اساس این گزارش شرکت سود هر سهم خود را برای سال آینده را مبلغ 4 ریال اعلام کرده است که با توجه به آخرین پیش بینی که برای سال 92 اعلام کرده است 103 درصد تعدیل مثبت داشته است .

در پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 93 نسبت به سال مالی 92 مبلغ فروش 95 درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 97 درصد افزایش، سود ناخالص 75 درصد افزایش و سود عملیاتی 627 درصد افزایش داشته است.

شرکت درخصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 93 توضیحات ذیل را ارائه نموده است:

"در پیش بینی سال مالی 93 با توجه به افزایش تولید محصولات سپر و داشبورد تیبا و همچنین افزایش تولید سایر محصولات و تغییرات عمده در ترکیب تولید (با توجه به برنامه تولید شرکت سایپا) و همچنین افزایش نرخ فروش محصولات این شرکت در سال 93 (به جهت جبران بخشی از هزینه های استهلاک سایت جدید (کاسپین قزوین) و هزینه حمل از مسیر قزوین به کاشان-ساوه و تهران) مبلغ کل فروش نسبت به سال 92 از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، لذا این شرکت با توجه به MRP تخصیص داده شده در سال 93 پیش بینی می نماید به مبلغ فروش گزارش شده دست یابد."

شرکت پیش بینی مصارف ارزی سال مالی منتهی به 29/12/93 را به ترتیب به شرح ذیل اعلام نموده است:

- مصارف ارزی:

خرید مواد اولیه و قطعات به مبلغ ( 7،000،000 یورو ) با نرخ برابری 33،000 ریال به ازای هر یورو که دلیل افزایش مصارف ارزی در سال مالی 93 نیز رفع مشکلات ناشی از تحریمها و کمبود نقدینگی جهت خرید خارجی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.